گروه صنعتی نوین

تولید و توزیع انواع پیچ و مهره در صنایع نفت گاز، پتروشیمی و صنایع خودروسازی

گروه صنعتی نوین

تولید و توزیع انواع پیچ و مهره در صنایع نفت گاز، پتروشیمی و صنایع خودروسازی

گروه صنعتی نوین با تجربه ای طولانی در زمینه تولید، واردات و پخش انواع پیچ، مهره و واشر آلات صنعتی آمادگی خود را جهت همکاری با شرکت های صنعتی اعلام می دارد.
این مجموعه صنعتی وارد کننده و تولید کننده در زمینه:
پیچ و مهره های واشر دار، رول بولت، نافی دار و...
انواع پیچ های خشکه، آلن، استنلس استیل و پیچ های خاص
انواع مهره های شش گوش، کاسه نمدی، جوشی، قفلی، پرچمی و...
انواع پیچ های خودکار، شیروانی، استوانه ای، پرچ و...
انواع پیچ های استاد بولت مورد مصرف در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی
قابلیت تولید و تامین انواع پیچ و مهره های خاص
آخرین مطالب

۴ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

يكشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۰۳:۴۵ ب.ظ

تفاوت پیچ و مهره  فولادی و آهنی

پیچ و مهره خشکه

تفاوت پیچ و مهره  فولادی و آهنی

در این مقاله به بررسی تفاوت هایی که بین پیچ و مهره  فولادی و آهنی از نظر مقاومت و استحکام و ویژگی های مهم این دو دسته می پردازیم.

ایمنی و مقاومت سازه و ساختمان به عنوان یکی از مهم ترین مسائلی است که در ساخت و ساز مورد توجه قرار می گیرد، بنابراین استفاده از پیچ و مهره هایی که مقاومت بالایی داشته باشند، می تواند به عنوان یک موضوع مهم مورد توجه قرار بگیرد. 
انتخاب پیچ و مهره از جنس فولادی یا آهنی و تفاوت های مهمی که بین این دو دسته وجود دارد، بسیار مهم و قابل توجه می باشد.
بنابراین در این مقاله به بررسی تفاوت هایی که بین پیچ و مهره  فولادی و آهنی از نظر مقاومت و استحکام و ویژگی های مهم این دو دسته می پردازیم.

پیچ و مهره

برای اتصال قطعات مکانیکی در یک سازه، از  ابزار فلزی کوچکی استفاده می شود که دارای مقاومت بالایی هستند و سبب می شوند تا قطعات سازه به خوبی در کنار هم قرار گرفته یا به عبارتی به هم متصل شوند، به این ابزار کوچک پیچ و مهره می گویند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۰۱ ، ۱۵:۴۵
گروه صنعتی نوین
يكشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۰۳:۴۳ ب.ظ

تولید پیچ و مهره سفارشی

پیچ و مهره خشکه

تولید پیچ و مهره سفارشی

تولید پیچ و مهره سفارشی، در گروه صنعتی نوین، با استفاده از متریال عالی در ساخت، شامل قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد.
مشتریان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات لازم، مشاوره با کارشناسان و ثبت انواع سفارش، با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس حاصل نمایند.

پیچ و مهره

پیچ و مهره، به نوعی ابزار کوچک گفته می شود که برای اتصال قطعات مکانیکی در یک سازه استفاده می شوند، جنس مورد نظر برای ساخت پیچ و مهره را معمولا با توجه به نیاز به مقاومت در هدف یا سازه ای که قرار است در آن مورد استفاده قرار بگیرند، انتخاب می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۰۱ ، ۱۵:۴۳
گروه صنعتی نوین
يكشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۰۳:۴۲ ب.ظ

تولیدی پیچ و مهره

پیچ و مهره خشکه

تولیدی پیچ و مهره

تولیدی پیچ و مهره، در گروه صنعتی نوین، با استفاده از متریال باکیفیت در ساخت، شامل قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره با کارشناسان، دریافت اطلاعات لازم در این زمینه و ثبت انواع سفارش، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایند.

پیچ و مهره

پیچ و مهره به ابزار کوچکی گفته می شوند که برای اتصال قطعات مکانیکی در یک سازه مورد استفاده قرار می گیرند، مقاومت این ابزار به هدف و سازه ای که قرار است در آن مورد استفاده قرار بگیرند، بستگی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۰۱ ، ۱۵:۴۲
گروه صنعتی نوین
يكشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۰۳:۴۰ ب.ظ

قیمت پیچ و مهره استیل

پیچ و مهره استیل

قیمت پیچ و مهره استیل

قیمت پیچ و مهره استیل، در گروه صنعتی نوین، با استفاده از متریال عالی و باکیفیت در ساخت، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
مشتریان محترم می توانند برای دریافت اطلاعات لازم، مشاوره با کارشناسان و ثبت انواع سفارش، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایند.

پیچ و مهره استیل

پیچ و مهره به ابزار کوچکی گفته می شود که برای اتصالات انواع قطعات مکانیکی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا جنس این ابزار را با توجه نیاز به میزان مقاومت لازم در انواع سازه ها، از آلیاژ هایی مانند فولاد، استیل، آهن و غیره انتخاب می کنند، که در این مطلب به بررسی ویژگی ها و مزایای استفاده از استیل در ساخت انواع پیچ و مهره می پردازیم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۰۱ ، ۱۵:۴۰
گروه صنعتی نوین