گروه صنعتی نوین

تولید و توزیع انواع پیچ و مهره در صنایع نفت گاز، پتروشیمی و صنایع خودروسازی

گروه صنعتی نوین

تولید و توزیع انواع پیچ و مهره در صنایع نفت گاز، پتروشیمی و صنایع خودروسازی

گروه صنعتی نوین با تجربه ای طولانی در زمینه تولید، واردات و پخش انواع پیچ، مهره و واشر آلات صنعتی آمادگی خود را جهت همکاری با شرکت های صنعتی اعلام می دارد.
این مجموعه صنعتی وارد کننده و تولید کننده در زمینه:
پیچ و مهره های واشر دار، رول بولت، نافی دار و...
انواع پیچ های خشکه، آلن، استنلس استیل و پیچ های خاص
انواع مهره های شش گوش، کاسه نمدی، جوشی، قفلی، پرچمی و...
انواع پیچ های خودکار، شیروانی، استوانه ای، پرچ و...
انواع پیچ های استاد بولت مورد مصرف در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی
قابلیت تولید و تامین انواع پیچ و مهره های خاص
آخرین مطالب

۱۷ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۲:۵۲ ب.ظ

تولید کننده پیچ و مهره گالوانیزه

پیچ و مهره

تولید کننده پیچ و مهره گالوانیزه

تولید کننده پیچ و مهره گالوانیزه، با مقاومت بالا در شرایط متنوع آب و هوایی، گروه صنعتی نوین می باشد که با استفاده از متریال عالی و مرغوب در ساخت انواع پیچ و مهره گالوانیزه، این محصولات را با قیمت های بسیار مناسب و مقرون به فروش می رساند.
مشتریان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات لازم در زمینه تولید کننده پیچ و مهره گالوانیزه، مشاوره با کارشناسان و ثبت سفارش، با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایند.

پیچ و مهره گالوانیزه

پیچ و مهره به ابزار کوچکی گفته می شود که برای اتصال انواع قطعات در سازه ها و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۰۲ ، ۱۴:۵۲
گروه صنعتی نوین
دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۲:۵۱ ب.ظ

فروشگاه اینترنتی پیچ و مهره در تهران

پیچ و مهره

فروشگاه اینترنتی پیچ و مهره در تهران

فروشگاه اینترنتی پیچ و مهره در تهران، در گروه صنعتی نوین می باشد، که از متریال مرغوب و باکیفیتی مانند آلیاژ استنلس استیل، آهن، فولاد، آلومینیوم و غیره برای ساخت انواع پیچ و مهره استفاده می کند و این محصولات را با قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای به فروش می رساند.
مشتریان محترم می توانند برای کسب اطلاعات لازم در زمینه فروشگاه اینترنتی پیچ و مهره در تهران و ثبت سفارش، با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایند.

پیچ و مهره

پیچ و مهره، به ابزاری بسیار کوچک گفته می شود که در جهت اتصال انواع قطعات در سازه ها و ساختمان های مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۰۲ ، ۱۴:۵۱
گروه صنعتی نوین
پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳ ب.ظ

پیچ خودکار سرمته سرتخت استیل

پیچ و مهره استیل

پیچ خودکار سرمته سرتخت استیل

پیچ خودکار سرمته سرتخت استیل، از انواع پیچ های خودکار به حساب می آید، که با داشتن ساختاری مناسب می تواند علاوه بر نصب، حفره پیچ را قلاویز نماید.


انواع پیچ سرمته دار، از سختی و مقاومت بالایی برخوردارند، بنابراین می توانند در مناطقی که رطوبت بالایی دارند، مورد استفاده قرار بگیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۰۲ ، ۱۲:۱۳
گروه صنعتی نوین
پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲ ب.ظ

پیچ خودکار خزینه استیل

پیچ و مهره استیل

پیچ خودکار خزینه استیل

پیچ خودکار خزینه استیل، از دسته پیچ های خودکار به حساب می آید، که برای نصب در محل مورد نظر به پیش حفاری نیاز نخواهد داشت، در واقع سوراخ نمودن سطح و نصب پیچ به طور هم زمان، در محل نصب انجام می شود.
پیچ خودکار خزینه استیل در ساختار خود دارای سر تخت و یک شیار چهار سو با انتهایی تیز می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۰۲ ، ۱۲:۱۲
گروه صنعتی نوین
پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱ ب.ظ

پیچ خودکارسرگرد استیل

پیچ و مهره استیل

پیچ خودکارسرگرد استیل

پیچ خودکار سرگرد استیل، به صورت تمام رزوه و با توجه به استاندارد 7981 DIN ساخته می شود، این محصولات دارای سر عدسی شکل هستند، که اندکی نیز به پیچ سر تخت شباهت دارند، که البته این محصولات دارای یک سر گرد می باشند.

در انتهای این محصولات، به دلیل مخروطی بودن، به راحتی می تواند به وسیله قطعه های نرمی مانند چوب و پلاستیک مورد استفاده قرار بگیرد، بنابراین با توجه به این ساختار، پیچ خودکار سرگرد استیل به سوراخ کردن و استفاده از مهره نیاز ندارد و دارای کاربرد فراوانی در اتصالات دائمی و فلزی خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۰۲ ، ۱۲:۱۱
گروه صنعتی نوین
دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۳:۱۵ ب.ظ

پیچ شش گوش فولادی

پیچ و مهره خشکه

پیچ شش گوش فولادی

پیچ شش گوش فولادی، که به نام دیگر پیچ شش ضلعی شناخته می شود، در گروه صنعتی نوین، با توجه به استفاده از متریال مرغوب و باکیفیت در ساخت، با قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای به فروش می رسد.
مشتریان محترم می توانند برای کسب اطلاعات لازم در زمینه فروش پیچ شش گوش فولادی، مشاوره با کارشناسان و ثبت سفارش، با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایند.

پیچ شش گوش فولادی چیست؟

پیچ شش گوش، نوعی پیچ رزوه دار می باشد که با داشتن سر شش ضلعی به نام دیگر پیچ شش ضلعی نیز شناخته می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۰۲ ، ۱۵:۱۵
گروه صنعتی نوین
دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۳:۱۳ ب.ظ

لیست قیمت پیچ و مهره کیلویی

پیچ و مهره

لیست قیمت پیچ و مهره کیلویی

لیست قیمت پیچ و مهره کیلویی، به عنوان روشی مناسب برای خرید انواع پیچ و مهره، در گروه صنعتی نوین، با توجه به استفاده از متریال باکیفیت و مرغوب در ساخت، شامل قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد.
مشتریان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات لازم در زمینه لیست قیمت پیچ و مهره کیلویی، مشاوره با کارشناسان و ثبت سفارش، با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایند.

پیچ و مهره کیلویی

پیچ و مهره به ابزار بسیار کوچکی گفته می شود که در جهت اتصال انواع قطعات در سازه ها و ساختمان های متعدد، مورد استفاده قرار می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۰۲ ، ۱۵:۱۳
گروه صنعتی نوین
پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷ ق.ظ

تولیدی پیچ و مهره در تهران

پیچ و مهره

تولیدی پیچ و مهره در تهران

تولیدی پیچ و مهره در تهران، در گروه صنعتی نوین می باشد که با استفاده از آلیاژ های باکیفیت و مرغوبی مانند آلومینیوم، آهن، فولاد، استنلس استیل و غیره، اقدام به ساخت انواع پیچ و مهره و فروش این محصولات با قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای کرده است.
مشتریان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات لازم در زمینه تولیدی پیچ و مهره در تهران، مشاوره با کارشناسان و ثبت سفارش، با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایند.

پیچ و مهره

پیچ و مهره، به دسته ای از ابزار بسیار کوچک گفته می شود که در جهت اتصال انواع قطعات در سازه ها و ساختمان های متعدد مورد استفاده قرار می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۰۲ ، ۱۱:۰۷
گروه صنعتی نوین
پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵ ق.ظ

لیست قیمت پیچ و مهره استیل در تهران

پیچ و مهره استیل

لیست قیمت پیچ و مهره استیل در تهران

لیست قیمت پیچ و مهره استیل در تهران، با مقاومت مناسب در برابر خوردگی و زنگ زدگی، در گروه صنعتی نوین، با توجه به استفاده از متریال عالی و باکیفیت در ساخت، شامل قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد.
مشتریان محترم می توانند برای کسب اطلاعات لازم در زمینه لیست قیمت پیچ و مهره استیل در تهران، مشاوره با کارشناسان و ثبت سفارش، با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایند.

پیچ و مهره استیل

پیچ و مهره به ابزار بسیار کوچکی گفته می شود که برای اتصال انواع قطعات در سازه ها و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۰۲ ، ۱۱:۰۵
گروه صنعتی نوین
دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۲، ۰۳:۰۲ ب.ظ

لیست پیچ و مهره فروشی  1402

پیچ و مهره

لیست پیچ و مهره فروشی  1402

لیست پیچ و مهره فروشی  1402، با استفاده از آلیاژ های متنوع و مرغوب در ساخت مانند آهن، فولاد، استنلس استیل، آلومینیوم و غیره، در گروه صنعتی نوین، شامل قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد.
مشتریان محترم می توانند برای دریافت اطلاعات لازم در زمینه لیست پیچ و مهره فروشی  1402، مشاوره با کارشناسان و ثبت سفارش، با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایند.

پیچ و مهره

پیچ و مهره، به ابزار بسیار کوچکی گفته می شود که برای ساخت در سازه ها و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، در ساخت این محصولات با توجه به مقاومت مورد نیاز در سازه ها و ساختمان ها، از آلیاژ های مختلفی مانند آلومینیوم، آهن، فولاد، استنلس استیل و غیره استفاده می کنند که در زیر به شرح برخی از این محصولات با استفاده از آلیاژ های متنوع می پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۰۲ ، ۱۵:۰۲
گروه صنعتی نوین