گروه صنعتی نوین

تولید و توزیع انواع پیچ و مهره در صنایع نفت گاز، پتروشیمی و صنایع خودروسازی

گروه صنعتی نوین

تولید و توزیع انواع پیچ و مهره در صنایع نفت گاز، پتروشیمی و صنایع خودروسازی

گروه صنعتی نوین با تجربه ای طولانی در زمینه تولید، واردات و پخش انواع پیچ، مهره و واشر آلات صنعتی آمادگی خود را جهت همکاری با شرکت های صنعتی اعلام می دارد.
این مجموعه صنعتی وارد کننده و تولید کننده در زمینه:
پیچ و مهره های واشر دار، رول بولت، نافی دار و...
انواع پیچ های خشکه، آلن، استنلس استیل و پیچ های خاص
انواع مهره های شش گوش، کاسه نمدی، جوشی، قفلی، پرچمی و...
انواع پیچ های خودکار، شیروانی، استوانه ای، پرچ و...
انواع پیچ های استاد بولت مورد مصرف در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی
قابلیت تولید و تامین انواع پیچ و مهره های خاص

۲۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۰۴:۴۰ ب.ظ

پالت پلاستیکی بهداشتی و ارزان

پالت پلاستیکی بهداشتی

پالت پلاستیکی بهداشتی و ارزان

پالت پلاستیکی بهداشتی و ارزان ،  یکی از محصولات مجموعه آذران پلاست می باشد که با کیفیت خوب و ممتازی از بهترین متریال روز ساخته شده است. همان طور که می دانید پالت پلاستیکی از پر کاربرد ترین وسایل در صنایع مختلف می باشد. قیمت مناسب و ارزان پالت پلاستیکی بهداشتی این مجموعه از بهترین محصولات آن می باشد. جهت خرید عمده و یا چندتایی پالت های پلاستیکی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا اطلاعات مورد نیاز خود را بدست بیاورید.

پالت پلاستیکی استاندارد وزن سبکی دارد و به راحتی قابل حمل است. تحمل وزن بالا از ویژگی های این نوع پالت می باشد که همچنین دارای رنگ های متنوعی است. استفاده و کاربرد  پالت پلاستیکی به دلیل بهداشتی بودن در صنعت مواد غذایی بسیار است. پالت پلاستیکی به دلیل دوام بالا در ضربه و جابجایی در حمل و نقل های دور مورد استفاده قرار می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۳ ، ۱۶:۴۰
گروه صنعتی نوین
سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۰۴:۳۸ ب.ظ

باکس پالت پلاستیکی عمده

باکس پالت پلاستیکی

باکس پالت پلاستیکی عمده

باکس پالت پلاستیکی عمده، چندین سبک باکس پالت پلاستیکی با ورودی لیفتراک برای جابجایی آسان ساخته شده است. باکس پالت پلاستیکی بسیار راحت هستند و در صورت عدم استفاده در فضای ذخیره سازی صرفه جویی می کنند ، حتی در صورت جمع شدن کامل می توان آنها را روی هم چید. باکس پالت پلاستیکی در  انبار ها یکی از تجهیزات ضروری محسوب می شوند. خرید باکس پالت عمده برلی تولید کنندگان بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

باکس پالت پلاستیکی از انواع دیگر پالت ها می باشد که به آن جعبه پالت نیز می‌گویند. با توجه به اینکه نام این مدل از پالت پلاستیکی ، جعبه پالت است دارای سازه ای پالتی است که دیوار دارا می باشد که این پالت نیز همانند پالت مسطح در جنس فلز و چوبی نیز به تولید می‌رسد اما پالت پلاستیکی از انواع رایج این پالت ها می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۳ ، ۱۶:۳۸
گروه صنعتی نوین
سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۰۴:۳۶ ب.ظ

فروش پالت پلاستیکی انبار

پالت پلاستیکی

فروش پالت پلاستیکی انبار

فروش پالت پلاستیکی انبار،  گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید، خرید و فروش انواع  پالت  پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی، این محصولات را به صورت عمده و جزئی با قیمتی مناسب  به متقاضیان عزیز ارائه می نماید. برای خرید پالت پلاستیکی می توانید با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

 پالت پلاستیکی مسطح یا تخت یکی از انواع پالت پلاستیکی بسیار پر کاربرد می باشد. اجسام و کالاها بر روی سطح  پالت پلاستیکی مسطح قرار گرفته و می توان چیدمان کالاها را انجام داد. برای انواع مواد غذایی، مصالح ساختمانی و همچنین انواع لوازم خانگی و غیره از  پالت پلاستیکی مسطح استفاده می شود. قیمت پالت پلاستیکی مسطح بسیار ارزان بوده و برای حمل و نقل های مختلف از قبیل دریایی و ریلی و جاده‌ای از آن استفاده بسیار زیادی می شود.پالت مسطح در جنس های چوب و فلز نیز ساخته می‌شود اما پالت پلاستیکی مسطح از پرکاربردترین نوع این پالت ها می باشند. اندازه دهانه و عمق پالت پلاستیکی در نوع مسطح متفاوت بوده و می‌توان با توجه به نوع کالاها آن را انتخاب کرد. این پالت ها در مدل های دورو دو طرفه، دورو چهار طرفه و یک رو دوطرفه ساخته شده و این پالت ها از نظر نحوه جابجایی با یکدیگر متفاوت می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۳ ، ۱۶:۳۶
گروه صنعتی نوین
سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۰۴:۳۴ ب.ظ

خرید باکس پالت پلاستیکی در تهران

باکس پالت پلاستیکی

خرید باکس پالت پلاستیکی در تهران

خرید باکس پالت پلاستیکی در تهران ، گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید، خرید و فروش انواع  پالت  پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی، این محصولات را به صورت عمده و جزئی با قیمتی مناسب  به متقاضیان عزیز ارائه می نماید. برای خرید باکس پالت پلاستیکی می توانید با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

باکس پالت ها وسیله های بسیار خوبی برای ایجاد بسته بندی هایی برای محصولات می باشند که کالا ها در تعداد مشخص در این باکس ها قرار داده شده و سپس انبار می گردند و می توان با استفاده از لیفتراک نیز باکس ها را جابجا نمود‌.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۳ ، ۱۶:۳۴
گروه صنعتی نوین
يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۸ ق.ظ

تولید کننده پیچ خشکه

 پیچ و مهره خشکه

تولید کننده پیچ خشکه

تولید کننده پیچ خشکه ،  در گروه صنعتی نوین است که با استفاده از متریال عالی و مرغوب در ساخت، دارای قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد.مشتریان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات لازم درباره تولید کننده پیچ و مهره خشکه ، مشاوره با متخصصان و ثبت سفارش، با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایند.

در ساخت پیچ های خشکه از درصد های متنوعی از کربن به همراه فولاد استفاده می کنند که باعث تنوع در گرید یا مشخصات فنی این محصولات می شود، گرید یا مشخصات فنی در انواع پیچ خشکه ، به عنوان یک پارامتر مهم در خرید این محصولات به حساب می آید.با توجه به استفاده از درصد های متنوع کربن در ساخت این محصولات، انواع پیچ های فولادی دارای گرید های متنوع و در نتیجه خشکی و مقاومت متفاوتی خواهند بود، که باعث می شود این محصولات به پیچ های خشکه شهرت داشته باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۰۳ ، ۱۱:۲۸
گروه صنعتی نوین
يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳ ق.ظ

عمده فروشی پیچ و مهره تهران

 پیچ و مهره

عمده فروشی پیچ و مهره تهران

عمده فروشی پیچ و مهره تهران ، در گروه صنعتی نوین، با ساخت و عرضه انواع مختلف پیچ و مهره با استفاده از متریال عالی و باکیفیت، شامل قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد.مشتریان محترم می توانند برای کسب اطلاعات لازم درباره عمده فروشی پیچ و مهره تهران، با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایند.

یچ و مهره، به ابزار کوچکی می گویند که برای اتصال انواع قطعات مکانیکی در سازه ها و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، جنس مورد نظر برای ساخت این محصولات را با توجه به نیاز به مقاومت آن ها در سازه های متنوع انتخاب می کنند، که براساس این ویژگی می توانند از آلیاژ های متنوعی مانند فولاد، برنج، آلومینیوم، آهن، استنلس استیل و غیره باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۰۳ ، ۱۱:۲۳
گروه صنعتی نوین
شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۰۳:۵۵ ب.ظ

ساخت انواع پالت پلاستیکی در کرج

 پالت پلاستیکی

ساخت انواع پالت پلاستیکی در کرج

ساخت انواع پالت پلاستیکی در کرج ،مجموعه صنعتی آذران پلاست با ساخت انواع پالت پلاستیکی در کرج، خدمات ویژه ای به شما مشتریان عزیز ارائه می کند. شما مشتریان عزیز می توانید انواع پالت پلاستیکی با سایز و ابعاد و اندازه مختلف را از مجموعه آذران پلاست بخواهید و سفارش دهید. جهت اطلاع از قیمت پالت پلاستیکی مد نظر خود با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

پالت های فلزی با توجه به قابلیت شستشوی آنها گزینه مناسبی برای جا به جایی مواد غذایی می باشنداگر احتمال آتش سوزی در محیط انبار وجود دارد، بهتر است پالت های فلزی را انتخاب کنیددر محیط هایی که نم و رطوبت وجود دارد، پالت های چوبی مناسب نبوده و بهتر است از پالت های فلزی و پلاستیکی استفاده شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۰۳ ، ۱۵:۵۵
گروه صنعتی نوین
شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۰۳:۵۱ ب.ظ

تولید کننده پالت پلاستیکی در کرج

پالت پلاستیکی 

تولید کننده پالت پلاستیکی در کرج

تولید کننده پالت پلاستیکی در کرج ،بهترین تولید کننده پالت پلاستیکی در کرج که انواع پالت پلاستیکی در ابعاد و اندازه مختلف را با کیفیت بالایی تولید می کند، مجموعه صنعتی آذران پلاست می باشد. این مجموعه عرضه کننده انواع پالت پلاستیکی، باکس پالت پلاستیکی، سبد پلاستیکی و... به صورت عمده و جزئی می باشد.
جهت اطلاع از قیمت پالت پلاستیکی در کرج با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

امروزه کار حمل و نقل محصولات در انبارها یا سردخانه ها به کمک ماشین لیفتراک و یا جک ها صورت می گیرد. اگر با ساز و کار لیتفراک آشنایی داشته باشید، حتماً دیده اید که این ماشین ها دارای دو اهرم برای حمل بار هستند. اهرم هایی که زیر بار قرار گرفته، کالای مورد نظر را از سطح زمین جدا کرده و به مکان دیگری منتقل می کنند.پالت ها، در حقیقت شیئی هستند که حمل و نقل بار به کمک لیفتراک را ساده تر کرده، امکان آسیب رسیدن به بار را کاهش می دهند. امروزه پالت ها در انواع متفاوت و با اندازه های متفاوتی تولید می شوند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۰۳ ، ۱۵:۵۱
گروه صنعتی نوین
شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳ ق.ظ

کارخانه پیچ و مهره کرج

 پیچ و مهره 

کارخانه پیچ و مهره کرج

کارخانه پیچ و مهره کرج ، در گروه صنعتی و تولیدی پیچ و مهره نوین می باشد که با کیفیت بالا و دقت زیاد بهترین نوع پیچ و مهره ها ار تولید می نماید. پیچ و مهره نوین یکی از بهترین و برترین پیچ و مهره ها را ارائه می دهد. معمولا در ساخت این محصولات، با توجه به میزان نیاز به مقاومت در سازه ها و ساختمان های مختلف، از آلیاژ های متنوعی مانند آهن، فولاد، استنلس استیل، آلومینیوم و غیره استفاده می کنند.در ادامه به شرح و تعریف انواع پیچ و مهره با آلیاژ های مختلف می پردازیم.

پیچ و مهره نوین  هرنوع پیچ و مهره را تولید می نماید و اگر هر نوع پیچ که در ایران کمیاب یا حتی نایاب باشد پیچ و مهره نوین قادر است پیچ و مهره ها را از خارج از کشور وارد نماید . 

معمولا در ساخت این محصولات، با توجه به میزان نیاز به مقاومت در سازه ها و ساختمان های مختلف، از آلیاژ های متنوعی مانند آهن، فولاد، استنلس استیل، آلومینیوم و غیره استفاده می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۰۳ ، ۱۱:۱۳
گروه صنعتی نوین
شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶ ق.ظ

تولید کننده پیچ و مهره خشکه در تهران

پیچ و مهره خشکه

تولید کننده پیچ و مهره خشکه در تهران

تولید کننده پیچ و مهره خشکه در تهران ،مشتریان محترم پیچ و مهره نوین می توانند برای دریافت اطلاعات لازم در زمینه تولید کننده پیچ و مهره خشکه در تهران، مشاوره با کارشناسان و ثبت سفارش، با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایند.

منظور از عبارت خشکه در این عبارت، فولاد می باشد. به عبارتی منظور از به کار بردن عبارت خشکه در کنار نام پیچ و مهره، به معنی جنس فولاد ضد زنگ این محصول است.
پیچ و مهره ای که خشکه نام دارد از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی و تحمل فشار دارد. این نوع پیچ و مهره به شدت مقاوم و با کیفیت می باشند، به صورتی که همان طور که گفته شد، از آن‌ها در صنعت خودروسازی و سد سازی و یا قطعه ‌سازی، ساختمان سازی، سوله سازی، پتروشیمی، صنایع نفتی و... استفاده می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۰۳ ، ۱۱:۰۶
گروه صنعتی نوین